Як я почала займатися музикою

   В цій публікації я хочу розповісти про те, як я почала займатися музикою🎧🎵🎶.
   З ранніх літ я любила співати, повторювати почуті по телебаченні пісні. З трьох років я мрію навчитися грати на гітарі🎸🎼. Довго вмовляла маму віддати мене на навчання до музичної школи, і коли мені було 10 років я почала навчатися там, не зважаючи на те, що я прийшла в кінці листопада, коли треба було ще напочатку вересня.  Вступні іспити я пройшла на відмінно, щоправда, я почала вчитися грати не на гітарі, а на бандурі. Директору школи сподобався мій голос,  він сказав, що мені краще грати на бандурі, ніж на гітарі, адже там виконуються не тільки просто композиції, а й пісні. Хоча для мене досі загадка, чому так  не можна було на гітарі, чому на ній не виконилувалися композиції з співом. Мені не відразу сподобалася ця ідея, але потім я подумала "Якщо я навчуся грати на бандурі, то потім я зможу оволодіти і грою на гітарі". Вже п'ятий рік я граю на бандурі, звичайно не ідеально, але все ж. Трішки вмію грати на фортепівно. Уроки музичної літератури мені подобаються найбільше всього: дізнаватися про українських та зарубіжних композиторів. Цього року я закінчую музичну школу, через два місяці в мене випускні екзамени, але я не збираюся закінчувати займатися музикою. Бажання та мрія навчитися грати на гітарі не зникли. Думаю, що з часом я придбаю собі цей музичний інструмент та буду вчитися сама на ньому грати. Навчитися грати на гітарі - це моя давня мрія, а на мою думку, мрії повинні збуватися.

Коментарі

Популярні публікації